Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 31 augusti 2017

Hemma SPA

Dottern får vänta ett tag på att få ett gym-kort.
Men vi behöver inte oroa oss för ökade utgifter.
Trots att det är "dyrt", kommer vi att sänka våra kostnader
och spara in en massa pengar när vi inte längre behöver betala
medlemsavgift för handbollen, cuper, tröjor, läger, aktiviteter...


Men får man inte komma till gymmet, så får man ta gymmets
"signatur" produkter hem till sig och unna sig ett hemma-SPA.


Passade på (erbjudande!) att köpa lite balsam för själen håret!
Jag är väldigt sparsam och passade på när man fick 2 för 300...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar