Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 27 maj 2017

Ullared

Igår steg vi upp tidigt
(ja, helt frivilligt, på en ledig klämdag!)
och åkte till Ullared för en (halv)dag!
Man måste vara effektiv.

Särskilt när dagen ska anpassas till
flera personer som har helt olika
uthållighet när det gäller shopping...

Men där finns ju verkligen något för alla!
I värsta fall så har de fulla rättigheter,
så besökare har rätt att bli fulla...

Men den möjligheten behövde vi inte
utnyttja. Vi gjorde besöket på 4 timmar,
inklusive lunch och skoaffär!

Bra jobbat tycker jag!

Jag köpte "ingenting"
- till priset av 2400 kr...

Dottern däremot gick loss och handlade
bad-, under- och träningskläder!
Märks vems gener hon har ärvt...
Nästa generation tar över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar