Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 4 maj 2017

Leg-day!

Just nu känns löpträningen lite motig...
Särskilt när man borde göra ett intervallpass.
(intevillpass)
Så det är lätt att välja ett annat alternativ...


Med ett träningskort på en anläggning som
även rymmer ett SPA är det lätt att trivas!
Man får behärska sig, så att man inte beställer
ett glas champagne istället för en grön smoothie...


Igår testade jag på ett "nytt" pass: Tabata.


Tabata är jag visserligen bekant med,
men jag hade inte testat just denna variant.


Egentligen var det inte passet jag ville åt.
Mest var det för att slippa löpbandet.
Att ledaren var en riktig snygging gjorde
ju inte heller ont.  Förrän nu efteråt...


Tydligen sa ha "skippa aldrig leg-day"!
I min fantasi hörde jag "kom och lägg dig"...

Men jag gjorde nog rätt, för det känns idag!


Svettigt var det i alla fall.
Var tvungen att duscha och byta om
innan jag gick in på Body Balancen.


Lätt skakig i benen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar