Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 31 maj 2017

I nöd och lust


Det blev en kort nedvarvning efter Göteborgsvarvet.
Men, nu har nöden ingen lag, jag måste hitta lusten
att ta tag uppladdningen inför årets STORA event!




Tyvärr har både hjärnan och benen har bildat en
pakt och vill inte alls vara på min sida...


Att löpning är en drog är tydligt.
Det krävs allt högre doser för att man ska få samma kick.
Antingen måste jag springa snabbare, eller längre.
Då väljer jag det enda alternativet: längre.
För någon verkat placerat en farthållare i
mina höfter och tyngder i mina vader...


Gäller bara att hålla sig till planerat program, trigga
igång beroendet och se till att inte överdosera!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar