Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 11 maj 2017

Fakebook?

Intressant med Facebook (Fakebook?)
Det är lika beroendeframkallande som socker.
(motsvarande mängd "tomma kalorier"?)
Men man vill inte vara utan!
Ovärderllig information - om allt och ingenting!


Vill man, så kan man ljuga vrida på sanningen och
skapa en profil som är lite bättre än verkligheten...
Själv låtsas jag vara jättesportig.
Ibland tror jag nästan på mig själv!
Helt otroligt att jag som är världens lataste har 
lyckats skapa en ganska sportig profil på Facebook!?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar