Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 29 mars 2017

Min doktorsavhandling...

...ska heta:
"Ät rätt och spring lätt"


Nu byter vi ut rödbetsjuicen
mot CHOKLAD! Ja, tack!


I mitt arbete ned avhandlingen varvar
jag praktiska övningar med teori...



Hittills har mina studier visat att visat att
Marabou mjölkchoklads "Fudge havssalt"
inte ger någon som helst positiv effekt...


Tyvärr, inte ens i stora mängder!


Låren blir möjligtvis något större,
men benen blir INTE snabbare och
effekten på syreupptagningen är ej märkbar.


Nu ska jag testa att öka dosen av riktigt mörk choklad.


Märker jag ingen skillnad, så får jag gå tillbaka
till den gamla metoden "längre steg, lite oftare"
om jag ska få upp farten!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar