Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 6 mars 2017

Day@work

Fortsättning följer angående vår kontorsflytt...


Den stora förändringen är ju inte
att vi ska sitta på ett annat kontor.
Bilen ska ställa om autopiloten och köra en annan väg
varje morgon, sen ska man hitta en ledig P-plats,
men det är bara uppvärmningen, innan man
ska in och "slåss" om en ledigt skrivbord...


Ett "aktivitetsbaserat kontor", med "free-seating".


Inga fasta platser,
*ryser*
man väljer en (ny) plats varje dag
som är anpassad för dagens arbetsuppgifter.


För att förbereda oss inför det nya har
vi fått en del värdefull information.
Jag ser verkligen fram emot detta
(jag är inte ens ironisk)


Det verkar ju hur roligt som helst!


Kolla in filmen:


Aktivitetsbaserat kontor







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar