Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 13 mars 2017

Mellomys...

Mellomys och mellomysterier...


I helgen avgjordes det
och vi skickar "fel" låt till Ukraina.


Robins låt är helt OK,
men det blir lite förvirrat när reklamfria SVT
skickar Dressmannreklamen till Eurovision...


Vi skyller på den europeiska juryn om det går dåligt!


Flera av låtarna i finalen var riktigt bra.
Men tyvärr sänktes programmet av
de urusla mellanakterna.


Men man får se det positiva:
Det fanns gott om tillfällen att koka kaffe och hänga tvätt...


Som vanligt hade Björkman "lyckats" koka ihop en
salig blandning av ungt, gammalt. Nytt och återvunnet.
Owe Thörnqvist ger "sista chansen" en mycket bokstavlig innebörd.
Nåväl, Antikrundan är ju också ett populärt program...


Men allra bäst var som vanligt:




PARODIERNA!
Se, lyssna och njut!


Parodierna!

Andra chansen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar