Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 11 januari 2017

Join the movement?

I måndags var det "ny release" av Body Balance.
(man kör samma pass, med samma musik,
överallt i hela världen, i tre månader, sen
byter man program, till en "ny release".)


Då jag verkligen älskade förra releasen
(trots att jag aldrig riktigt lyckades med att stå i brygga...)
så var jag lite "orolig" för vad som skulle komma.
Jag drömde mardrömmar om vilka "omöjliga"
ställningar man skulle tvinga sin kropp till...


Fylld av onda aningar startade jag passet.


Koordinationen var lite svårare,
jag lyckades inte heller knyta en rosett av
mina armar... Men när vi sen skulle balansera
i en av de (mardröms)ställningar jag hade drömt
om, så blev jag inte ens förvånad!


Där kom den: "Dansaren"!
(se bild nedan...)


Den fanns alltså på riktigt!!?


Men finns det tid finns det råd!
Stadium säljer allt jag behöver!


Nu har jag tre månader på mig att sätta denna
ställning och hitta min inre prima ballerina...


En sann fysisk utmaning,
långt svårare än att springa 42 kilometer!




Dansaren?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar