Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 28 januari 2017

Är det inte mat snart!!?

Kunde faktiskt lyfta armarna
efter morgonens Body Pump,
så pass att både jag fick tvättat
och fönat håret!!?

Värre blir det nog i morgon...

Men vilka j-a aaarmar jag kommer få!
...men först grym träningsvärk...

Maten -Pulled Pork-
(låter som en benämning på
mina lår efter ovan nämnda pass)
lagade sig själv i ugnen, medan vi
frös arslet av oss i en uppblåsbar handbollshall på eftermiddagen.

Men.
Tack vare jag hade min långa dunjacka och kopplade bort huvan för att sitta
på den, undvek jag (nog?) blåskatarr.
(inget hembakt fika att köpa heller...)

Nu: Hungrig!

*ärdetintematsnart*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar