Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 9 januari 2017

Home sweet home

Det gick "som på räls",
när vi flög hem från Luleå igår!


Dvs, vi kom hem - men något försenade...


Förseningen orsakades inte av vädret,
(även om det blåste rejält vid avfärd och
var dimmigt vid landning) utan var bara en
följd av ett "tekniskt fel" tidigare under dagen.


(vill man ens veta vad det var för fel???)


Så klockan blev nästan 2 innan jag var i säng.
(kunde ju inte mostå frestelsen att starta en tvättmaskin...)


Framåt eftermiddagen på jobbet kändes det som
att hjärnan blivit kvar i bagageutlämningen...


Men jetlagen rättar väl till sig om ett par da'r!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar