Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 10 juli 2016

Packzilla

Bara några dagar kvar
tills det är SEMESTER!

Packzilla is in the house!
Det skrivs packlistor och
garderober vänds ut och in.

Det packas, tvättas, stryks, städas och rensas.
För det rörs upp rätt mycket känslor
damm, när svåra beslut måste tas...
Det gäller att packa lätt,
men framför allt rätt!
(vilket inte är lätt)

Kanske beror på att jag har för mycket att välja på?
Sant. Om jag har två val, eller fler,
så KAN JAG INTE BESTÄMMA MIG!

Regnställ, regnponchos och/eller paraply?
Man kan väl inte vandra i Alperna med ett paraply
i handen, om man inte heter Mary Poppins...
Tänker under inga omständigheter
gå utan trosor i Tyrolen!

En sak är säker. När jag är färdig med
detta, är jag helt färdig för semester!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar