Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 25 juli 2016

Årets längsta dag!

Efter gårdagens förberedelser
(och en natt med mardrömmar)
var jag redo!*

Tog taxibåten till Karlskrona för att
"tvingas" springa tillbaka till Hasslö.

Smart!?

Hade en med mig en personlig, rullande, vätskekontrollant på cykel som serverade vatten med jämna mellanrum.

Vilket var praktiskt
(och alldeles nödvändigt)
när man ger sig ut på stolleprovet
att springa 28 km i högsommarvärme...

Tack och lov var det bitvis lite
skuggande moln, men väl "i mål"
hoppade jag i havet med kläderna på!

*egentligen vet man ju inte om
man verkligen ÄR redo, men man
orkar mycket mer än man tror!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar