Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 12 juli 2016

Långt och länge

"Långpassen är nyckeln i maratonträningen."
(förutsatt att kroppen är hel...)
Med mindre än 11 veckor till start börjar det väl bli dags
att gå från en teoretisk term i en träningsplan till praktik...


Det viktigaste är att man springer länge.
Man behöver inte springa fort. (Viktigt!)


Hittills -i modern tid- har mina längsta långpass varit runt
90 minuter. Det klarar ju vilken fotbollsspelare som helst!
Med frisyren intakt!


Semestern börjar snart...
Så jag vet vad jag har att göra!


Dags för ett besök hos frisören alltså!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar