Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 28 januari 2016

Shopping i generna

Jag har gott hopp om dottern!
Shoppa kan hon! (sitter i generna)

I slutet av jullovet åkte hon till stan' med en kompis.
Jag blev lite orolig när jag fick SMS'et, för vi hade
inte diskuterat hur mycket pengar hon fick ta med sig...

Men jag blev riktigt imponerad när jag fick se resultatet.
Inte som den gången hon kom hem, utan nästan någonting
alls, för att "hon skulle spara pengar till pensionen"...

Nu var det mycket för pengarna:
Kofta, tröja, ett smycke, ett par jeans (för 49:-)

Hon hade till och med passat på att köpa
julklappar till mellandagsreapris. Genialt!

Hade inte gjort det bättre själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar