Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 18 januari 2016

Ny (löp)teknik

Även när det går lite tungt (för att det ÄR tungt),
får man inte ge upp och lägga sig (direkt) på sofflocket.
Inte med en anmälning till ett marathon som väntar...

Om tid och lust tryter, måste man ändå träna!
(jag känner piskan vina, men VAR är moroten?)

Så jag jobbar med en ny form av "nästan-jogg"
som jag kallar för att "småspringa". Lite som när
man fuskar i gång, eller springer efter bussen,
utan att någon ska se att man springer...

Jag hinner nätt och jämt hålla efter min egen skugga...

Men den här årstiden kan man alltid skylla på risk för halka!
Halt även MED broddar.
Men det går, i de flesta väder...



Skyller på vädret...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar