Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 1 november 2015

Rosa månad

Redan november? Någon måste skoja???

Köpte ett "Rosa band" i god tid även detta år i oktober.
Det tog halva månaden innan jag fäste det på ett plagg.

Så brukar det vara,
antingen ligger bandet kvar i sin förpackning,
eller så fäster jag det på en jacka och tar aldrig
bort det. Även om den rosa månaden tar slut.
Det får hänga med till återvinningen...

Höstens bästa köp (förutom bandet då), är
min älskade rosa dunväst (inhandlad på REA)
och min rutiga sjal, direktimporterad från USA!

De rosa färgerna får följa med in i grå november.

Note to self: betala mamma och syrran för
inköpen från Tommy Hilfiger och Hollister...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar