Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 16 november 2015

Betalningsvillkor

Hade besök från andra sidan (Atlanten) i
helgen. Min personal shopper kom, sågs och
levererade varorna som jag beställt "on-line".


Inte illa när direktimport med personlig
hemleverans till dörren fungerar hela vägen!



Vi hade dock inte gjort upp om betalningsvillkoren.

Jag såg bara dollartecken när jag tänkte på hur mycket
pengar jag sparat... Dollarkursen hade jag mindre koll på.


Lösningen var lite enkel som genial!
Vi shoppade mera.
Så i lördags var det min tur att betala kalaset,
för det som skulle exporteras tillbaka till USA.


Så  nu är vi kvitt för den här gången!





Snabb leverans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar