Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 21 november 2015

Hot - or not?

Vintern är på ingående.


Det är nu det gäller att hålla
motivationen uppe. Det är inte bara
kroppens motstånd som ska övervinnas.


Även mörker och kyla ska trotsas.



Nu, när det inte räcker med en ful mössa,
så har jag även införskaffat ett par garanterat
oheta "mamelucker" för att inte frysa arslet av mig.
De ska jag ha under mina nya vindtäta löpartights.






När det känns kallt och tungt får
man tänka att "Det blir roligt sen".






Man får ta till sitt motto som funkar i alla lägen:
"Det behöver inte vara roligt, för att vara roligt"







Power to the people

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar