Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 2 november 2015

Höstens lov

Höstlovet är över, höstlöven är borta.
Grå, grå november är här!
Tur man klär (sig) i rosa!

Sa jag äntligen november?

Hösten är bästa årstiden om ni frågar mig,
så det är bara att njuta så länge det varar.
...och det brukar vara länge,
10 månader om man har tur...

Inga krav och måsten,
ingen förväntan på "bra"på väder.

Löv it!

Gott om tid att göra ingenting,
utan dåligt samvete.

Precis som stressdoktorn rekommenderar!



Är det ledigt här?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar