Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 12 augusti 2015

O-sportsligt

Sakta men säkert återgår vi till vardagsrutinerna.
Handbolls- och fotbollsträningar startar upp igen.

Dottern såg lite trött ut igår efter första träningspasset...

Men än värre var det för sonen som nu har handen
paketerad i gips efter senaste FOTbollsträningen!?

En spricka i handen...
Själklart var det vänster,
på den som är vänsterhänt...

Shit happens.

Tur att han gillar att läsa och titta på film.
Och att skolan börjar snart!

Handbollstjej efter första träningspasset...


Fotbollshand?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar