Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 25 augusti 2015

Hösten är här!

Lika plötsligt som värmen kom, så ersattes
det fina vädret av ett välbehövligt regn!

Som att vrida på en kran - bokstavligt talat...

Det är dags att flytta in och då vill man ju ha
något nytt hemma... Därför skickar IKEA och
MIO ut sina nya kataloger i precis rättan tid...

Jag vrider och vänder på alternativen...
Tur att man begränsas av pengar och av
ett mycket begränsat antal kvadratmeter!

På drygt 10 kvadratmeter ska vi få in ett
kontor, bibliotek, gästrum och TV-rum...

Just nu finns det ett överskott av idéer,
men lite för få fungernade lösningar.

Tur att hösten brukar vara lång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar