Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 9 februari 2015

Ljusare tider!

Vi går mot ljusare mer rosa tider!
Och då syftar jag inte bara på Melodifestivalen...

Förutom quick-fixen med semlorna i lördags,
så blev köket städat också! *gör vågen*
Maken gjorde misstaget att säga att han
var "rastlös" och inte hade något att göra...

Det kommer han aldrig att säga igen.
För jag var inte sen att ta tillvara på tillfället.
Snabbt gav jag några kreativa order förslag på vad som
måste borde göras! Några timmar senare var köksluckor,
kakel, fönsterbrädor, bänkar, lister och golv torkade.
Ugnen både rengjord och nergrisad igen...

Någon "rast" var det inte tal om.
Så det kan man verkligen kalla "rastlös"!

Jag skulle ha filmat allt, kunde blivit en 2 timmars
(upphetsande) långfilm, i klass med "50 nyanser..."
som har premiär i helgen!


"50 nyanser av rosa" passar dessutom bra till allt grått.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar