Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 2 februari 2015

Från topp till tå

Att springa 90 minuter är ju ingen match för mig som
inte behöver hålla reda på någon boll, får vara hur mycket
offside som helst och inte bryr mig om att fixa till frisyren.

Förrän efteråt.
(Nu när jag iallafall har en frisyr...)

Men jag hade en fin skavsårsblåsa under foten.
Så jag tänkte att jag skulle unna mig ett fotbad.
Men jag chockade kroppen med att ta ett BAD.
(Det var ändå på tiden att jag städade badkaret,
det blir så dammigt när ingen badar längre...)

Jag hade förbett mig, städat, laddat upp med gamla
tidningar... Men jag tröttnade snabbt, när jag insåg
att jag inte ser att läsa i den mysiga belysningen...

Det kanske är i badrummet jag ska lyssna på ljudböcker?

Jag ska genast ordna det till nästa gång,
men det lär ju dröja några år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar