Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 27 februari 2015

14 år!

I dagarna firar vi 14 år i detta hus!!?
Hittade tyvärr inga bilder från själva flytten,
(före mobilen och före digitalkameran!)
Men jag har flera fotoalbum från "den tiden",
(nu har jag tusentals foton men ingen ordning)
och bilderna visar tydligt att åren går!

Vi har bott in oss, ytnyttjar varje yta och minsta vrå.
(särksilt i förrådet) Huset känns kanske lite mindre nu,
(möbler och prylar har fått ta plats) men bevisligen har ju
även husets inneboende blivit både fler och betydligt längre...

Kommande helger får ägnas åt lite nödvändig
putsning av fasaden rensning, städning, homestyling...
Kort sagt´, vi behöver flyttstäda!

Men jag flytt int'!

...då en meter kortare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar