Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 30 oktober 2014

Lill-lördag...

Mingel-onsdag!
Ännu en GOD(känd) ursäkt för
att missa en onsdagsträning...

AW där det bjöds på mat, dryck och tårtor* för
att fira att vi överlevde vårens "lilla" projekt.
(*jag smakade på 4 av 6 sorter...)

...och bäst av allt:
Ingen Excellista som skulle uppdateras!

Nu i efterhand känns det ju fantastiskt bra att vi
överlevde vårens tsunami** och inte bara spang in
i  väggen utan faktiskt rakt igenom den!

(**men vi jobbar fortfarande i efterdyningarna)

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar