Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 16 oktober 2014

Helgplaner

Äntligen torsdag och jag är redan packad!

Det är bara att ställa in väskan i (den nya!)
bilen och åka direkt efter jobbet i morgon.



En helg på Hasslö står på agendan.
Men det är också det "enda".
Ingen "att göra lista" som måste bockas av.
Bortsett från ett och annat mord som måste
klaras upp... Min plan är i alla fall att prova
på "pensionärslivet" för ett par dagar.


Bara läsa och ta långa promenader...


Ja, jag inser att det kanske inte är vad
dagens pensionärer sysslar med.
Men då får de ju skylla sig själva!


Förhoppningsvis har man möjlighet att välja.
Utom den helgen när barnen kommer
hem och kräver uppassning!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar