Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 14 oktober 2014

Boktipset

Lätt att hamna i TV-träsket nu när fler och fler
serier som man "måste se" har säsongspremiär...

Men mellan "Bonde söker fru" och "Hollywoodfruar"
har jag hunnit med att läsa några lättlästa böcker.
Mitt tips är att man sitter kvar i soffan när man
läser dessa böcker av "Fotbollsfrun" Malin Wollin.

De är bitvis hysteriskt roliga, så jag blev inte poulär
när jag låg i sängen och läste sent på kvällen, samtidigt
som jag försökte att inte skratta (för högt)...

Men det är inte riskfritt att läsa deckare precis
innan man somnar heller. Det har hänt att jag väckt
alla i huset - inklusive mig själv - med ett gallskrik.

Då tycker jag att kvävda fnissningar borde vara OK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar