Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 10 oktober 2014

Bäst på TV

Äntligen!
Välkommen höstrusk och mörker!
Det krävs en kopp te för att komma i stämning, men
nu börjar en ny säsong (5) av Downton Abbey på TV.

Jag hade ju MISSAT denna underbara serie innan.
Men det tog jag igen under några underbara timmar
förra julhelgen då jag i princip strecksåg 3 säsonger...

Säsong 4 hade jag sparat på tills "senare".
Så det blev lite panik när jag sent förra veckan insåg
att säsongspremiären är denna vecka! Det var bara till
att parkera i soffan och hänga upp "stör ej" skylten! 

Det BLIR inte bättre än såhär!
Detta är TV-serien man vill flytta in i.
Fina kläder och miljöer. En egen butler...

Bonde söker fru får ursäkta,
men i jämförelsese blir det väldigt...
...bonnigt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar