Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 10 oktober 2018

Rädd att inte vara förberedd...

Avståndet till Lissabon krymper!

Räknar inte kilometer längre utan dagar, (timmar!?) till start. OM det blir någon start. 

ALLT kan fortfarande hända...

Att springa 3-5 mil i veckan är den LÄTTA delen av förberedelserna. Den stora mentala UTMANINGEN är att genomlida den sista veckan fram till start. DET är en mar(a)dröm. (har drömt om missade bussar, borttappat bagage - inklusive resesällskap...)

"Ingen mening med att oroa sig för det man inte kan påverka" sa nån - som inte var jag...

Men. Man måste väl få ha en plan B?

Väderprognosen för ett par dar sedan visade regn, mycket regn, och blåst, inför söndagen...

Kanske borde packa en våtdräkt att springa i? Överlevnadsdräkt? Hoppas på medvind!?

Tack vare väderprognoserna kunde jag i alla fall sluta bekymra mig om flygförseningar och risken att bli förkyld, för om det blåser orkan så blir det ändå inget maraton...

Jag hade förberett packning för en långhelg i en temperatur på 25-30 grader - dygnet runt... (Klart.se visar alltid bästa vädret, lite FÖR bra visade det sig...) men har fått tänka om (läs: åkt till Lindex)

Jag MÅSTE i alla fall ha en ny kofta! 

Så nu har både garderoben - och väderprognosen! - uppdaterats till det bättre!

NU är jag väl VÄL förberedd? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar