Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 3 oktober 2018

Negativ-split

En bild säger mer än 1000 ord men... 

...allt är inte som det ser ut. Men med 1000 bilder på Insta lyckas jag nästan lura mig själv! 

Skulle jag tycka att detta är ROLIGT? Nej! 

Nu gäller det bara att peppa sig i form!

Jag var inte på humör när jag stack ut. Men idag förstod jag på riktigt vad begreppet "negativ split" innebär. På löparspråk betyder det att andra hälften av passet går snabbare än den första. Och så var det för mig. 

Mamma Mia - spellistans förtjänst?

Men framför allt ger den negativa-spliten en helt annan bieffekt. Man blir positiv och lägger ut falska bilder och blogginlägg om löpning!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar