Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 27 september 2018

Release me!

Kraschlandat och återuppstått på yoga mattan, direkt från en (för) lång arbetsdag. 

Body Balance - release av nytt program!

Värt att stressa till!

Botade tyvärr inte mitt magknip som jag haft sen första koppen kaffe på jobbet klockan 7 i morse. En kollega trodde att jag väntar barn... 

Jag är närmare - mycket närmare - klimakteriet, än barnafödande... 

Magknipet eskalerade lagom till ett långt eftermiddagsmöte startade. 

Min kollega hade inte så fel. Det kändes som förlossningsvärkar... Värken släppte med jämna mellanrum, men kom tillbaka lika ofta. Googlade på "klimaktierebesvär" och bet ihop. 

Man borde ha tillgång till lustgas på jobbet! 

Långt möte på eftermiddagen = full mailkorg. Lika bra att ta tag i svartjobbet direkt innan chefen kommer på en...

Skojar bara - har slutat med svartjobb, det fanns mail med vitt jobb till mig också! 

Helt plötsligt var klockan nästan halv 7 och jag fick kasta mig iväg. Fördelen med att sluta lite senare. Inga köer den tiden... Så jag hann till gymmet i tid innan passet!

Balanserade, intog krigarpositioner, andades... "Rotera ryggraden, som en kork i en vinflaska" (liknelser man kan relatera till!)

Detta var precis vad jag behövde!

Inklusive Bebbes gonattstund. Även kallad Savasana. Namaste!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar