Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 5 september 2018

KvaliTEtstid

Spinning + CX på gymmet idag.

En grymt bra kombo, om man vill ha intensiv konditionsträning (inte(ville)rvaller) och sen sjukt jobbig coreträning. Hej magmuskler! Vad gör du nu för tiden varför hör du aldrig av dig, det var alldeles för länge sen vi sågs..."

Intensivt redan på jobbet. Sen skulle man ut i trafiken... Men det flöt på ovanligt bra!!? Det rullade på där jag förväntat mig köer. Men sen tog det bom stopp. Hallåååå! Vad händer?

Vägarbete - var god dröj!

Jag hade ju inga stora marginaler för att hinna i tid... Nackdelen med träning som startat kl 17. 

Startade passet med hög puls. Pulsen var högre när jag satte mig på spinningcykeln än efter uppvärmningen... Träning är avkoppling. Men sen tog den sig upp igen...

Intensivt, effektivt, klart på en timme!

Nu tränar jag på att behålla vilopulsen. Länge! Det tar tid att komma i form!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar