Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 12 april 2018

Kursetta?

Varit på 2 dagars utbildning i Sharepoint...

Jag mörkade mina kunskaper under hela kursen... man ville ju inte utmärka sig som bäst i klassen... Läraren erkände att hon varit  beredd att kasta in handduken efter de första två timmarnas: "Hallå-hallå, stopp, vänta,vänta! Nu hängde jag inte med! Var ÄR jag???" Men till slut så trillade några polletter ner. 

Om de ligger kvar återstår att se...

Som tur var behövde vi inte avlägga examensprov, utan alla fick sina diplom!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar