Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 30 april 2018

April april!

Jag kan springa vart jag vill!

Summerar Aprils löpning:

Nästan 170 kilometer på snö, is, grus och asfalt. Från norr till söder. Genom landsbygd och stad, runt Kypasjärvi/Kalix/Göteborg, Torslanda/Björlanda/Säve/Kärra/Delsjön... 

Passerad av bilar, skotrar och epatraktorer, spårvagnar och cyklister. På landsväg, gång- och cykelbanor, inomhus på löpband... Längs älv och sjö, över och under broar. Genom skog och in i shoppingcenter... Backe upp och ner!

Enformigt - men ändå med variation!

Bara en dryg månad till Stockholm Marathon! Hur långt är det - räknat i kilometer?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar