Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 5 oktober 2017

Svett och etikett

Intervaller är inte min favorittyp av träning.
Håller mig gärna i mellanmjölkens land...
Lite för långsamt när det ska gå snabbt,
lite för snabbt när man borde sakta ner.
(gäller inte bara löpningen...)


SEG var ordet. Och det får vara bra så!


Men igår körde jag spinning intervall,
kombinerat med styrka (CX worx) efteråt.


Helt otroligt vad man kan svettas.
Man är som en urvriden trasa efteråt.
Nej, tvärtom, det är bara det som är urvidet ur
trasan som ligger kvar nedanför spinningcykeln...


Duschen efteråt kändes obetydligt
blötare, men klart mer behaglig.


Idag vilodag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar