Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 30 oktober 2017

Återuppstånden

Jag har hämtat mig efter mitt maraton (tog 2 dygn) och jag har
återuppstått efter ett pass Body Pump (tog nästan en vecka)


Så nu vill jag ha MER!
På kort sikt ska det bli mycket Body Pump,
på längre sikt lever ännu mar(a)drömmen...


Målgången i Palma var ett hallelujah-moment!
Att äntligen få springa på upploppet, efter att ha irrat omkring
- halvt vilse - minst 2 varv genom ALLA gränder i 42 kilometer...


Oh what a feeling!
Inte konstigt att man börjar yra...


Men efter att ha läst resultatlistan så vet jag att jag inte
såg i syne. Det var verligen Jesus jag sprang förbi!
Han lever - och springer maraton!
Hoppas han är återuppstånden efter sin bedrift!


Så nu vet ni varför jag är frälst!








Lägg märke till bananerna (2st!) i handen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar