Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 9 juni 2017

Nybakat

I dessa tider vimlar det av nybakade studenter!


Vi har uppvaktat ett par i grannhusen redan.
Inte för att bjuda in oss själva, men igår när vi gick
över med en blomma blev vi inbjudna på ett glas bubbel.


Trevligt!


Vi kom direkt från träningen, via en snabb dusch och
var inte riktigt i kalasform... Såg ut som något som
släpats rakt in ifrån gatan - och det stämde ju...


Men efter ett glas champagne
(ovanpå en proteinshake) var man ju i högform!


Dessutom är det ju givande att gå in hos grannar som
bor i exakt likadant hus... Man får ju så fina idéer...


Så nu har vi lite nya "renoverings"projekt på listan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar