Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 28 november 2015

Värt väntan

Det var värt att vänta ut bättre
(tränings)tider. Vädret blev inte bara
bättre (kunde knappast bli sämre än det
vågräta regnet) utan till och med "bra".

Inte bara solen gick upp,
utan även min morgon(?)trötta son,
som ville springa med sin mor!!?

Klart att jag väntade en stund till!

Så "direkt efter frukost" (tonårstid)
gav vi oss ut. Som väntat så "orkade"
han bara med mitt tempo i 5 km...

Vi fortsatte på varsitt håll.

Jag vann! Med mina totalt 16 km,
vann jag både i kategorin längst!
...och långsammast...

Nu är det mörkt och regnar igen!

Inte lätt att hinna med en lång runda
i dagsljus, dessa korta dagar.
Inte i mitt tempo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar