Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 6 november 2015

Höstlik(t)

Första veckan i november försvann i ett grått dis.
Men vädret hade inte kunnat bekymra mig mindre!


Början av veckan tillbringade jag i bokbubblan och anslöt
mig till Riksmord för att sätta dit en otäck seriemördare.








Passande nog har jag jobbat "under cover"...
Under en filt och med boken iklädd förklädnad har jag
kunnat läsa det som egentligen är en farsdagspresent...


Hoppas det blir lite mer dö-tid i helgen...



Under ytan...



Under Cover...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar