Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 7 augusti 2014

Sista minuten

Bara några timmar återstår av semestern här på Hasslö
(den 20e i ordningen för mig!!?)
och det är dags att återvända hem till vardagsrutinerna.

Mina semesterträningsplaner dog
(torkade bort?)
någon gång redan första semesterveckan.
(och det är ju inte TID som har saknats...)

Det närmaste jag har kommit daglig motion är de yogaliknande övningar som det innebär att försöka smörja in ryggen med solkräm...

Men nu ska jag bokstavligt talat trycka ur det sista ur solkrämstuben och pressa mig igenom den sista sommardeckaren för i år.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar