Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 26 augusti 2014

Före är det nya efter...

Näst efter att skriva "att göra" listor, så
är "före och efter" en annan given favorit!

Men hos oss är det inte alls som i magasinen!
Dessutom är ju "efter" så kortlivat.
Man hinner knappt ta en bild...
Strax efter "efter", ser det ofta värre ut än före!?

Vilket inte visas (så ofta) här på bloggen.
Givetvis så putsar man upp fasaden innan
fotografering...

Men även tidningarnas "efter" måste vara fejk!

Ta vilket "Få ordning i hallen" reportage som helst.
I "efter" bilderna så är ALLA kläder och skor borta!!?
(alternativt har matchande färger)
"Va? Har barnfamiljen som bodde där innan flyttat?"
Om inte, så kommer de att få frysa när det blir vinter...

Här bor i alla fall alla kvar.
Det kan man inte undgå att se!


Välkommen in till oss!


"Com Hem" till en tonåring...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar