Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 19 augusti 2014

Kusin vitamin

Det är inte lätt att ta en bild på 4 barn...
Förlåt - ungdomar!

Varje år när barnen träffar sina kusiner så gör man ett försök...

I år tyckte jag att jag lyckade bra när
jag smygfotade inne i deras "sovrum".

Ja, de fick bo i garaget hos mormor-farmor, morfar-farfar.
(och det tyckte alla inblandade var en BRA idé!)
Vad grannarna tänkte får vi väl reda på så småningom...

Men den yngsta kusinen saknas i bild...
Hon föddes ett halvt dygn (!) efter att vi åkt hem igen!
(det var väl lugnast så)

Men nästa år så blir utmaningen att fånga 4
ungdomar - och ett bedårande barn på bild!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar