Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 2 juli 2014

Home sweet home!

Borta bra - men hemma bäst!


Packar upp, tvättar, packar upp, hänger upp,
viker, packar upp... Behöver fler galgar,
(och större garderober).


Ser att shoppingen gått utmärkt för hela
familjen! Synd att det inte är 3D, så att
det framgår hur stora högarna är...


Riktigt allt finns inte ens med på bild!


Men ser inte min hög lite liten ut?






Dotterns hög...


Sonens hög...


Mest Tommys från Tommys...


Mina Levis...


Inte mycket till mig...


...glömde nästan mina skor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar