Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 4 april 2020

Keep Yourself Alive!

När de nya skorna äntligen fick komma
ut ur garderoben och bekänna färg
så blev jag glatt överraskad!

Det visade sig att de är blå-lila!

Alla vet ju att det går mycket lättare att springa
om skorna matchar övrig outfit! (och tånaglarna...)

Skorna köptes i en annan tid i ett tidigare liv...
Före Corona. Då man fortfarande trodde att
man skulle kunna flyga till Wien, samlas i
grupp och springa Maraton i april...

Tack och lov har vi inte något utegångsförbud
i Sverige. Man får lov att rasta sina nya vänner
och ta sikte mot nya mål - längre fram!

Skulle inte beskriva mig som ”lätt på foten”,
men skorna hjälpte mig att hålla tempot och
(social) distans i 18 km. Längsta passet på länge!

Lyssnade på Queen och deras låtar håller än.
Budskap som passar väl i dessa oroliga tider:
Keep yourself alive!

Så ses vi  på startlinjen i ett liv efter detta!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar