Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 10 februari 2017

Kart-dyslektiker

Packat allt (inklusive trosor),
så nu drar vi snart mot Tyrolen!


Sonen har pluggat pistkartan över Serfaus-Fiss-Ladis
och har planerat hur vi på bästa, mest effektiva sätt ska
ta oss igenom HELA skidsystemet på ett par dagar!


För att sedan kunna ägna slutet av
veckan åt våra nyblivna favoriter...


Min skräck är att hamna på efterkälken,
när familjen drar ifrån mig då jag är på toa...


Jag som inte kan, eller orkar läsa pistkartor!?
Min kart-dyslexi är verkligen ett handikapp!
Hoppas jag inte får fler handikapp innan
resan är över... Måste koncentrera mig på
skidåkningen: "Tyngden på DAL-skidan"

Men först en lååång bilresa.


Sen en LÅÅÅNG ledig vecka.


Eventuellt utan Wi-Fi i lägenheten!!?
Älskling - hur tänkte du där?
Ska vi umgås med VARANDRA???


Så eventuellt är vi både off-pist och off-line.


Måtte detta sluta väl!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar