Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 23 februari 2017

En hjärna i spinn!

Att ta ledigt är inte att rekommendera!
Efter en vecka med hjärnan i stand by,
tar det en stund att starta upp igen...


Då ska man dessutom jobba ikapp,
samtidigt som veckans nya ärenden trillar in.


Ja, ja. Det man glömt bort, lär man bli påmind om.
Annars var det väl inte så viktigt!


Efter gårdagen, så hade jag i princip jobbat in åtta
dagars arbete på tre. Inte underligt att det snurrade lite.


Jag var tacksam att jag inte bokat in mig på spinning.
Istället bromsade jag in ekorrhjulet, för att spara
lite på krafterna, så att jag orkar trampa på igen.


Det fick bli veckans andra Body Balance pass.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar