Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 25 oktober 2016

Sans och balans

Skulle ju byta jogga mot yoga, men...
Man får ta ett (löp)steg i taget.


Nu - när jag inte "måste" - så visar det sig att
jag faktiskt fortsätter att springa - helt frivilligt.


Men för att balansera upp, så får det bli
några lugnare träningspass emellan åt.

Har inte riktigt hittat hem i Yogan än,
men jag har ju ett helt år(skort!) på mig!
Så jag ska nog hinna med det också.
Däremot har jag fastnat för "Body Balance"
En blandning av tai chi, yoga och pilates
(som gör dig fokuserad och lugn!?)


Tre träningar i en!


Det bästa är att då man tror att man "bara" stretchar,
tränar man i själva verket både styrka, balans och rörlighet
- samtidigt.


Effektivt!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar