Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 5 oktober 2016

Inget är som väntans tider...

#bulleiugnen


...för i går var ingen vanlig dag!
Det var Kanelbullensdag!


Jag och dottern spenderade sk "kvalitetstid" ihop.
Dvs hon pluggade och jag bara "degade".


Så skönt när man inte "måste" ut och springa!
Men, om jag ska äta bullar på fler dagar än
bara kanelbullens dag, så måste jag nog det...


Arbetsfördelningen när det gällde själva bullbaket
var "2 bagare och en smet"... En skötte musik
(och dans) och den andra sång och bakning.


Arbetet med provsmakningen delade vi på.






Läxor...


...after work...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar