Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 4 oktober 2016

Pay back time!

Dags att tacka kroppen för utförd prestation.
Inte bara i ord, utan även i handling!
Sinne och ego har fått sitt för ett tag.
Jag har fått mitt år, och min DAG.


Nu är det Pay back time!
(och JA, det kostar...)
Kroppen får sin utlovade belöning.
Ett års träning på Sankt Jörgen!


Pilates, Yoga, Body Balance...
Lessons learned efter skadan i våras.
Man måste träna varierat.


Nu ska jag bli stark inifrån och ut!


Skönt att ha 365 dagar att sprida ut träningen på,
(jämna plågor?)
istället för att lägga all fokus på att prestera EN dag.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar